Sunday, August 16, 2009

Jangan bodoh sombong dengan pelanggan

Slogan macam sedap jer bunyinya....."Projek Usahawan Rakyat".

Tapi cuba la hangpa semua baca kat ruang komen kat bawah, bila ada customer komen, dia jadi macam naik angin semacam!!!!!

Kepada tokey SVR, jangan nak kurang ajaq......customer tanya tu jawab la baik-baik. Ada faham???

Blogger kulatlapok said...

salam Bro

Menarik tu, rasa macam berminat tapi nakkan info lagi lengkap pelannya camno??

Tuesday, August 11, 2009 6:55:00 AM

Anonymous spy said...

kan dah kata klik kat link yg diberikan..lg mau tanya ker?

Tuesday, August 11, 2009 8:34:00 PM

Blogger AKHBAR said...

hubungi saya untuk maklumat lanjut

Friday, August 14, 2009 9:09:00 AM

Blogger AKHBAR said...

hubungi saya untuk maklumat lanjut di akhbar33@gmail.com..
http://www.DuniaHerba.net/pam.enterprise

Friday, August 14, 2009 9:21:00 AM

Anonymous Anonymous said...

salam bro

saya dah mendaftar dan membuat bayaran rm168, kira org yang terawal la jugak sebab sebelum dilancarkan di kuantan lagi janji katanya nak hantar berbagai kad dalam tempoh 4 hari bekerja tapi hingga kini satu kad pun tak sampai.

satu lagi program ni kata tak perlu pairing, bukan mlm dsb tapi bila saya semak dekat frofile ada plak suruh kita taja orang lain jika mahu income bulanan dan faedah-faedah lain so bagi yang belum mendaftar tu fikir2 lah dulu saya akan melihat apa permainan mereka selepas ini.

Friday, August 14, 2009 11:11:00 AM

Anonymous Anonymous said...

salam bro

saya dah mendaftar dan membuat bayaran rm168, kira org yang terawal la jugak sebab sebelum dilancarkan di kuantan lagi janji katanya nak hantar berbagai kad dalam tempoh 4 hari bekerja tapi hingga kini satu kad pun tak sampai.

satu lagi program ni kata tak perlu pairing, bukan mlm dsb tapi bila saya semak dekat frofile ada plak suruh kita taja orang lain jika mahu income bulanan dan faedah-faedah lain so bagi yang belum mendaftar tu fikir2 lah dulu saya akan melihat apa permainan mereka selepas ini.

Friday, August 14, 2009 12:26:00 PM

Anonymous Anonymous said...

salamm...
aku pon dah daftar hampir 2 mggu..tp satu kad pon x kunjung tibe...caner aku nak promote kt kengkawan as a bukti yg meyakinkan tuk diorg join svr nih..!satu lagi, kan kene maintain minyak petronas 100 sbln so aku dh rugi 1/2 bulan tuk collect point tuk kad smart pay tuh..!diharap pihak terlibat memikirkan cara paling efisen dlm menangani kelambatan sampainya kad2 berkaitan kpd kami..jgn buat kami menggu & terus menanti....

*****puteri******

Friday, August 14, 2009 1:45:00 PM

Blogger boyz said...

salam teman semua...
minta tolong klik link dibawah....
dari klik tersebut dapat gak saya 10 sen...
http://jutawanklik.com?a_aid=9420077a
tolong yer... terima kasih

Friday, August 14, 2009 2:58:00 PM

Anonymous SVR TEAM said...

Bukan ker dah diberi tahu..bahawa pihak PETRONAS telah mengarahkan supaya kad SMARTPAY digantikan dengan GIFT CARD yang fungsinya sama dengan SMARTPAY..kenapa tak tengok pengumuman dan info.. Pairing itu MLM...tapi dalam program ini bukannya PAIRING, tetapi komisyen atas MEMBERSHIP..ia berlaku dalam mana-mana program hatta agen kad kredit, agen kad privillage pelancongan, agen insurans dan lain-lain lagi..Itu adalah ganjaran..masalahnya anda yang sudah mendaftar tidak hadir dalam taklimat yang diadakan di seluruh negara. Maka anda mudah membuat keputusan sendiri dan tidak dapat info..Berjiwa IT sikit dan tengok maklumat yang dipapatkan dalam blog www.svrnetwork.blogspot.com atau pun www.svr2u.com.. Kad SMARTPAY ditukar dengan GIFT CARD kerada ada pihak-pihak macam anda yang senantiasa tidak berpuas hati biarpun program itu membawa kebaikan. Org daftar kad kredit pun perlu tunggu beberapa minggu sebelum KAD KREDIT sampai... Dalam hal ini ia berlaku masalah bilamana ada pihak yang memungut DUIT dan tidak DAFTAR ahli terbabit. Bila laporan polis dibuat, ahli berkenaan mengatakan mereka bisnes KAD PETRONAS.. Inilah yg menyebabkan nama agensi itu tercalar dan akhirnya menarik balik kad tersebut. Tetapi, SVR telah memaklumkan bahawa ia digantikan dengan GIFT CARD yang fungsinya sama dengan SMARTPAY..cuma logo Petronas dalam web dan presantion tidak dibenarkan demi mengelakkan kekeliruan.. Anda yang membuat komen tidak faham perkara ini, kerana tidak peka dan tidak langsung hadir dalam banyak taklimat yang telah dibuat...Maka itu, usahlah membuat kenyataan rambang di sini. RM168 boleh dipulangkan jika anda tidak mahu meneruskan program ini. Kad GOLD untuk shopping juga telah digunakan oleh pelanggan SVR..tiada masalah, dan SVR akan menghantar semua kad mulai minggu depan. Kelewatan berpunca 3 kad dihantar sekali gus dengan pos laju. oleh itu harap bersabar. Tidak ada bisnes yang mudah untuk dilakukan..anda tidak mahu rekmen kawan2 guna sendiri nanti.. Tidak perlu pertikai soal ganjaran dan komisyen yang ditawarkan kepada ahli yang mempromosikan prgram ini. Harap Maklum

Saturday, August 15, 2009 7:06:00 AM

Anonymous Anonymous said...

SVR TEAM said...

Org daftar kad kredit pun perlu tunggu beberapa minggu sebelum KAD KREDIT sampai... betul lah tu, tapi tentu jurujual kad kredit tu dah bagitau awal2 lg akan sampai dlm masa beberapa minggu tapi ejen svr ni dah bagitau awal2 akan dihantar dalam tempoh 4 hari habis tu camno orang tak komplen cuba cakap berlapik dari awal kan bagus.

Katanya dah ada ahli yang mendapat rm10k - 15k sehari, siapa orangnya tunjuklah bukti gambar dan no talipon sekali untuk mudah dihubungi bagi mendapatkan info bagaimana mereka boleh berjaya sampai ke tahap itu dengan pantas sedangkan program ini baru saja dilancarkan dan ini merupakan satu kredit kepada syarikat dalam usaha menarik orang ramai untuk menjadi ahli.

Terima kasih.

Saturday, August 15, 2009 7:27:00 PM

Blogger HALIM said...

Salam semua,

Apa pun komen yang diberikan di atas saya setuju akan tetapi setiap apa yang kita buat ada juga masalah. Masalahnya pada diri kita dan syarikat. Ada baiknya beri pendapat seperti syarikat harus mempercepatkan urusan pemberian kad tersebut dari kita melalak tak tentu pasal.
Saya pun dah menyertainya pada 4hb. ogos 09 yang lalu. Untuk yang berhampiran dengan saya ( Negeri Sembilan, Bahau ) bolehlah hubungi saya untuk maklumat lanjut di talian 013-6100737 (Halim).

Sekian.

Sunday, August 16, 2009 3:20:00 AM

Anonymous Anonymous said...

baca jawapan dari svr team dan halim pun rasa dah tawar hati nak join, tak mesra pelanggan langsung!!!!!

jawab komen pun dah macam emo jer.....

jawab la baik2 kerana yg tanya tu customer yg beri duit pada bisnes korang dan yg bayar gaji korang utk tanggung anak-bini!!!!!

hampehhh berniaga camni.....

Sunday, August 16, 2009 11:05:00 AM

No comments:

Post a Comment