Monday, August 3, 2009

1Malaysia : Adakah ini yang Najib inginkan???

Aku pun tak mahu tulis banyak sebab dah banyak blogger yang ulas panjang lebar pasal demo Anti-ISA pada 01 Ogos 2009 di sekitar Kuala Lumpur.

Aku cuma nak siar beberapa gambar.

Kepada rakyat Malaysia yang hadir demo Anti-ISA, aku ucap tahniah dan syabas!!!!!

Kepada yang empunya tukang ambil gambar (photographer), aku nak ucapkan banyak-banyak terima kasih. Sebab gambar ni la yang membuatkan media dajjal perdana dah tak boleh nak tipu rakyat Malaysia lagi.




Sebahagian dari Wira Rakyat Malaysia yang hadir demo Anti-ISA.




Cuba kira berapa ramai.... stesen TV yang 3 suku kata dalam 2 ribu.... suratkhabar loyar buruk utusan meloya kata 3 ribu..... tu la belajar lagi Matematik dalam bahasa Inggeris sampai nak kira orang pun dah tak reti.





Patut la aku nak pegi Sogo tak boleh hari tu.........





Rakaman 'ceria' sebelum kena gas pemedih mata....hehehehehe.....





Alamak...mamat spek tu macam Farid Kamil la.....benggang kot filem rempit kena banned....





Chegu Bard sedang menyamar jadi rakyat Kelantan....hehehehehe....





Ni lukisan anak dia, tapi sebab Guru Besar orang Umno, anak dia dapat 'F'.






2 orang ni Man of the match.....hehehehehe.... sebijik macam kat Korea laaaa......





Wira rakyat Malaysia mangsa kerakusan Umno@BN........





Patut kadar jenayah meningkat, pak polisi duk berlonggok kat sini rupanya.




Ni contoh warga prihatin, walaupun kena serang dengan gas pemedih mata tetapi tetap nak tolong seorang mamat homeless yang tidur kat tepi jalan.




Ni topeng selesema babi ka atau babi apa pulak ni.......




Nasib baik bukan orang kampung aku.





Ni bapak mertua sapa pulak ni??? Ada sapa-sapa kenal???





Kesian anjing ni 'dipaksa bersubahat'.




CS ni menatang apa??? Kalu C4 Rosmah pun kenal.......




Aku ingat askar Israel ja yang tembak rakyat Palestine........




Cuba teka...ni kat Gaza ke atau kat Malaysia???

No comments:

Post a Comment