Tuesday, February 9, 2010

The Unelected President

Patut la George Bush ni jahat nak mampus perangai macam Setan. Habis negara Islam diserangnya. Rupanya George Bush ni menang dapat jadi President bukan kerana rakyat suka kat dia tapi kerana Supreme Court yang bagi dia menang.

Issshhhh..... jahat sungguh pemimpin Amerika yang menang ikut pintu Supreme Court ni. Tak caya? Tanya la rakyat Iraq.

Tapi itu kat Amerika, bukan kat Malaysia laaaa....... kat Amerika ada Supreme Court, kat Malaysia Mahkamah Persekutuan. Bunyi pun lain, lagi pun tak baik sangka buruk. Tapi jangan jadi bodoh.


The Unelected President
How George W. Bush Stole the White House from America's Voters


Supreme Court Strips Al Gore of Oscar; Declares George W. Bush Winner


Fresh off his Oscar victory last night for Best Documentary, Al Gore has been stripped of his title by the U.S. Supreme Court. George W. Bush was declared the new winner despite the fact that he had not received a single vote

1 comment:

  1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BLOG MBAH RAWA GUMPALA

    ReplyDelete