Thursday, February 4, 2010

CAN I F**K YOU??? : INGAT PESAN IBU.....

Ibu telah tiada. Telah lama pergi mengadap Ilahi. Namun pesan ibu takkan ku lupakan....hingga akhir nyawa.


Pesan ibu.....jangan jadi pelesit. Biar lambat asal selamat.


Pesan Ibu.... kalau naik gaji, buat kerja baik-baik. Nanti orang menyampah dan menyumpah.

PUTRAJAYA: Seramai 98,747 anggota dan pegawai polis bakal menikmati penyelarasan gaji dan kenaikan Elaun Imbuhan Tetap Khidmat Polis (ITKP) sekurang-kurangnya RM1,500 hingga RM6,000 bergantung kepada pangkat dan perubahan jadual gaji matriks.


Pesan Ibu lagi.... kalau ada orang cuba nak rogol atau mencabul.... kena teriak kuat-kuat minta tolong atau lari atau terajang kat alat sulit perogol tu atau cakar muka dia atau buat la apa saja untuk melepaskan diri. Jangan jadi bodoh banggang pegi mandi bersiap pakai bedak dan minyak wangi pulak.

KUALA LUMPUR: Tindakan bijak dan berani seorang kanak-kanak lelaki berusia lima tahun segera mendapatkan pertolongan sejurus melihat ibunya diserang seorang lelaki berjaya menyelamatkan wanita berkenaan daripada kemungkinan menjadi mangsa rogol jirannya sendiri.

Walaupun dia 'takut dan tidak mahu", Mohd Saiful berkata, dia mengikut juga arahan Anwar dan membersihkan diri dalam bilik air serta keluar dengan memakai tuala dan masuk ke dalam bilik tidur.


Pesan ibu.... ingat pepatah orang tua-tua..... buat baik berpada-pada, buat jahat jangan sekali. Nanti seumur hidup orang duk mengata dan caci kat kita.



Dan nasihat Ibu lagi.... ini nasihat yang paling 'vogue' sekali...... jangan nak penaya atau nak letup sesama kita.

Rosmah Nasihat Wanita Jangan Jatuhkan Wanita Lain

MELAKA: Isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor menasihatkan kaum wanita dan anggota pertubuhan bukan kerajaan (NGO) agar tidak menjadikan wanita lain sebagai musuh terutama di tempat kerja.



Ada satu lagi pesanan....tapi dari pak sedara belah atuk aku.... dia pesan kalau nak dapat biasiswa, kena belajar rajin-rajin. Kalau dah bodoh nak mampus, jangan harap dapat biasiswa.

Najib juga berkata, Saiful pernah datang menemuinya di kediamannya sebelum ini untuk memohon biasiswa.

Mohd Saiful memulakan keterangannya dengan menceritakan mengenai latar belakang pendidikannya kepada DPP kanan DPP Mohd Yusof.

Katanya, dia tercicir dari Universiti Tenaga kerana keputusannya yang teruk.



4 comments:

  1. salam,

    bila kau dah tulis aku mudah faham, al-maklum-lah rakyat malaysia cerdik belaka,memilih pemimpin sebab itu Menteri2 negara kita boleh dikatakan hebat2 belaka.

    Aku terfikir kenapa wang kertas malaysia tiada yang bernilai RM500.00 dan RM1000.00.

    rasanya dulu2 ada walaupun tak pernah lihat kerana miskin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. salam tuan punya blog...link blog hamba...tq

    ReplyDelete
  3. he he he bodohnya fitnah yang kau orang cuba sebarkan

    nama aje Islam tapi kaki fitnah jugak ye...


    he he he

    ReplyDelete